Fredag 😳

Dagen har ju börjar helt hemskt ju.. Idag skulle jag hĂ€mta mina nya hemma nycklar men gissa vad? NĂ€r jag kommer till stan sĂ„ har jag knappt mitt idkort.. SĂ„ mĂ„ste ju hem tillbacka men kan Ă„ka bussen istĂ€llet den gĂ„r snabbare:) sen frĂ„gar jag om polisen kan vakta mina saker för jag har en ganska stor packning och det skulle vaa jobbigt att gĂ„ hela lĂ„nga vĂ€gen tillbacka hem sĂ„Ă„ jag gömmer den vĂ€skorna i buske dĂ€r alla kan se dom. Helt galen menmen igen tog nĂ„nting sĂ„ faan vilken tur:) men gud vad skönt sitter nu i bussen med allt och Ă€r pĂ„vĂ€g hem och fĂ„ mina blivande nycklar Ă€r sĂ„ happy 😍 ska sen skicka bilder pĂ„ mitt hem sĂ„ fĂ„r ni se<3 Ă€r snart dĂ€r om typ 10min kanske lite mer. Btw bloggen sĂ„ sökte jag in pĂ„ idol det hĂ€r Ă„ret hahah undrar om hag kommer in :D