54 saker ni kanske inte visste om mig ❤️

1. Jag heter Hanna Aleksandra Emma Roth.
2. Jag hatar att ha hår på kroppen, tänker lasra allt utom ögonbrynen och mitt hår ☺️
3. Ska sluta dricka alkohol
4. Kommer att börja skolan igen 23.11
5. Jag tänker för mycket.
6. Är inte kär i nångon
7. Mario casas är min dröm man
8. Jag älskar att tända ljus nångång ibland, tycker det är så vackert :)
9. Gillar att elda saker och har gjort det sen jag var liten.
10. Jag har aldrig varit utomlands:/
11. Jag älskar mat finns nästan inget jag  inte skulle tycka om. 
12. Jag vill tatuera hela min arm.
13. Hatade att alltid ha utväxt när jag var blond, kände mig så smutsig.
14. Är alltid hungrig.
15. Jag får gåshud när jag ser nåt äckligt.
16.haha kan inte diska, så behöver en rik man som kan sen anställa en städerska 😂😂
17. Gillar att se på skräckfilmer, men endå blir jag rädd sen efter att jag måste titta att ingen är under min säng.
18. Har sko storlek 40-41 
19.  Har tio tusen bilder på min telefon och det är typ bara mina selfien och orkar inte radera dom heller haha.
20. Kommer älska beijbi mer än min framtida man.
21. Är höjdrädd
22. Hatar salmiak
22. Älskar sura godisar och choklad
23. Öl är äckligt
24. Jag är uppväxt i sverige.
25. När jag var liten trodde jag man blev med barn genom att pussas. 
26. Hatar när folk rör på min näsa.
27. Jag tycker om att bita min bästa kompis fingrar när jag är full.
28. Jag gillar att ta bort skorpor. ☺️
29. Jag ogillar tjejer som har snyggare rumpa än mig. Fast rumpan är den jag gillar best på mig.
30. Jag är en sömntuta😴
31. Hatar att läsa.
32. Jag är alltid sen.. Men ska lära mig innan min skola börjar igen.
33. Är rädd för småkryp.
34. Jag älskar att kramas och mysas.💗35. Bästa doften som finns e en kille som doftar riktigr gott.
36. Kan inte alls flörta.
37. Jag har grön bruna ögon. Och dom brukar ändra färg och jag älskar dom för det mesta då dom är gröna.😍
38. Har aldrig köpt en drink på baren eller betalat mig in på klubben🙈.
39. Har varit riktigt sjuk 3 gånger i mitt liv.
40. Gillar inte simma i havet för att jag är rädd för fiskar... Men älskar att simma.
🏊🏊🏊
41. Jag har inget stopp när jag dricker, jag kan säga i början av kvällen idag ska jag inte dricka mycket men det slutar ALLTID med att jag blir as full...
42. Tycker det är fult när människor är för fulla.
43. Hatar att dansa när jag är full.
44. Jag röker men vill sluta med det.
45. Jag har två nipple piercing men tappade ena på vänstra sidan och jag blev skit ledsen. Och vill inte ta om den den gjorde sjukt ont:sss men tänker aldrig ta bort den högra.
46. Vill inte gifta mig, för att alla männ är så vidriga. 
47. Vill ha två barn en pojke och en flicka. Min pojke ska heta jacob. 
48. Slösar på pengar jätte snabbt.
49. Har varit en alkoholist.
50. Har sparkat en polis och fått böter för det.
51. Jag har sovit på ett polis ställe.
52. Tycker det är fett jobbigt och tråkigt att raka sig.
53. Hatar att spela på telefonen eller datorn, tv spel kan vara okej.
54. Min drömm är att vara en flygvärdinna och vara rik.