Djur.

Hej alla bloggläsaren om det är någon som läser min blogg :D. Jag vet inte vart jag ska riktigt börja.... Men men att bli våldtagen är nånting jätte jobbigt att gå igenom själv, eller hålla för sig och inte säga till nån vad som har hännt. Jag tror det är nånting av dom jobbigaste en tjej måste gå igenom. Fast hur rädd man än är så måste man våga prata med nån och polisanmäla så fort som möjligt. Så att våldtäkterna kanske lär sig nånting, eller jag vet inte lär dom sig men huvudsaken att alla blir fast som gör nånting så hemskt till kvinnor. Som förtjänar nånting så mycket bättre. 
Det är fruktansvärt av att ha männ som inte kan betee sig i vår värld. 
Vi ska aldrig skylla på oss själva om det skulle hända nånting sånnt! Det är inte kvinnans fel. Det finns nog ingen som vill gå igenom våld. Sånnt som man inte vill. 
Männ som är för kåta borde kunna hantera sig själva eller skära av deras kuk. Asså sånna som våldtar andra.
Förstår inte att man har hittat på något sånt äckligt och hemskt, man kan förstöra ens liv. Dom som har blivit våldtagen måste försöka glömma och försöka få ut det genom att prata med nån som man känner sig trygg med. 
Man ska inte hänga med dåliga människor bara med sånna man kan lita på. Man ska aldrig lita på nån förutom kanske sina bästa kompisar om man har eller bara på sig själv. Det finns dålig och bra männ! Och vi människor har ibland oturen, men turen kanske kommer sen senare i livet något som man värkligen förtjänar. 
Jag vill inte säga något annat än våldtäcks männ är vidriga och dom borde inte finnas. Dom som våldtar borde man skära av deras kukar.
Tack och hej!